Comandati telefonic la +40 744 700 233

Transport gratuit la comenzi de peste 1.000 RON

Termeni și condiții


Bine ati venit pe site-ul www.magmatik.ro.

www.magmatik.ro (denumit în cele ce urmează MAGMATIK) este proprietatea firmei WOW LUXURY FASHION SRL, inregistrata la Registrul Comertului București sub nr. J40/9910/2017 cu punct de lucru in Calea Dorobantilor 168, sector 1 Bucuresti, Tel/fax: 0744.700.233, • CIF RO37599716 • Capital social: 200 lei


1. DEFINIȚII


CONTINUT - toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric; continutul oricarui buletin informativ sau e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre MAGMATIK prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al MAGMATIK UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta; informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de MAGMATIK intr-o anumita perioada; informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care MAGMATIK are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada; date referitoare la MAGMATIK , sau alte date privilegiate ale acesteia.


SERVICIU - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).


UTILIZATOR - Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre MAGMATIK si acesta si fara a necesita un cont.


CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur UTILIZATOR accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.


CLIENT - Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre MAGMATIK si acesta, sau persoana fizica sau juridica care beneficiaza de pe urma produselor si/sau serviciilor oferite de MAGMATIK si achizitionate de catre acesta prin folosirea SERVICIULUI.


DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii


CONTRACT la distanta - conform definitiei cuprinse in O.U.G. 34/2014.


BULETIN INFORMATIV / NEWSLETTER - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre MAGMATIK intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea MAGMATIK cu referire la informatiile continute de acesta.


TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre MAGMATIK catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre MAGMATIK , indiferent de modalitatea de livrare.


2. INFORMAȚII GENERALE


2.1. Prezentul document stabileste termenii si conditiile de utilizare ai siteului/continutului/serviciului de catre UTILIZATOR sau CLIENT, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre MAGMATIK si acesta.


2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, continutului/serviciului, implica aderarea UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.


2.3. Accesul la SERVICIU se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil la www.magmatik.ro.


2.4. Prin folosirea siteului/continutului/serviciului, UTILIZATORUL sau CLIENTUL este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse siteului, continutului, serviciului, MAGMATIK sau oricarui tert cu care MAGMATIK are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.


2.5. In cazul in care UTILIZATORUL sau CLIENTUL nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru DOCUMENT:
a) Acesta renunta la: accesul la SERVICIU, alte servicii oferite de MAGMATIK prin intermediul siteului, primirea buletinelor informative si/sau comunicarilor din partea MAGMATIK de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara nicio garantie ulterioara din partea MAGMATIK.
b) MAGMATIK va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
c) Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta DOCUMENTUL, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.


2.6. CLIENTUL / UTILIZATORUL poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta DOCUMENTUL, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.


2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art. 2.5, acesta poate sa contacteze MAGMATIK sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la MAGMATIK destinate acestui scop.


2.8. CLIENTUL nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea DOCUMENTULUI pe perioada derularii unui CONTRACT, sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor CONTRACTELOR neonorate fata de MAGMATIK.


2.9. In cazul in care CLIENTUL a achitat contravaloarea tuturor CONTRACTELOR neonorate fata de MAGMATIK si isi revoca acordul exprimat in favoarea DOCUMENTULUI pe perioada derularii unei COMENZI, MAGMATIK va anula COMANDA acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.


3. DERULAREA COMENZILOR


3.1. Pentru a plasa o comanda, CLIENTUL va alege produsele pe care le doreste si le va plasa in cos. Urmatoarea etapa o constituie finalizarea comenzii, moment in care CLIENTUL va completa datele personale in formularul de comanda. Acestea vor include: nume, prenume, adresa de e-mail, numar de telefon, adresa de livrare si de facturare. De asemenea, CLIENTUL va indica metoda de livrare preferata: curier sau ridicarea produselor de la showroom, prin bifarea casutei respective.


3.2. Prin finalizarea comenzii CLIENTUL consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si “comanda emisa”.


3.3. Prin finalizarea comenzii CLIENTUL consimte ca MAGMATIK poate sa il contacteze, in urmatoarele scopuri/situatii, prin orice mijloc disponibil/agreat de MAGMATIK, in functie de scop/situatie:

  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului CLIENTULUI a tranzactiei, in cazul platii cu card bancar;
  • invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de MAGMATIK, in cazul platii cu card bancar;
  • validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de CLIENT;
  • validarea de catre CLIENT a contravalorii comenzii efectuate, incluzand, in functie de situatie, si alte servicii cu valoare adaugata (i.e. transport, etc);
  • stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.


3.4. MAGMATIK poate denunta automat comanda efectuata de catre CLIENT, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:

  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului CLIENTULUI a tranzactiei, in cazul platii online;
  • invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de MAGMATIK, in cazul platii online;
  • datele furnizate de catre CLIENT pe site sunt incomplete sau incorecte;
  • activitatea CLIENTULUI pe site poate si/sau produce daune de orice natura din partea MAGMATIK si/sau partenerilor acestuia, fara nicio justificare.


3.5. CLIENTUL poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat conform prevederilor prezentului regulament.


3.6. In cazul in care CLIENTUL renunta la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului CLIENTULUI a autorizat tranzactia bancara, in sensul blocarii in contul CLIENTULUI a contravalorii produselor si serviciilor achizitionate, aceasta suma va fi deblocata de catre MAGMATIK in maxim 48 de ore de la data la care MAGMATIK a luat la cunostinta acest fapt.


3.7. Dupa ce CLIENTUL a trimis comanda, acesta va primi automat un e-mail din partea MAGMATIK, care va confirma primirea acestei comenzi. E-mailul este o confirmare de primire a comenzii si nu o confirmare a existentei produselor in stoc. In cazul in care toate produsele sunt in stoc, livrarea se va face conform pasilor descrisi la capitolul “LIVRARE”.


3.8. Din momentul in care CLIENTUL valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care MAGMATIK informeaza CLIENTUL cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine CONTRACT la Distanta, aplicandu-se astfel definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014, denumit in cuprinsul acestui document “Contract”, la care se anexeaza, dar fara a se limita la, prezentele Termeni si Conditii. Obiectul CONTRACTULUI la distanta il constituie exclusiv produsele cuprinse in e-mail-ul de confirmare a comenzii, prin simpla plasare a comenzii, MAGMATIK nefiind obligata la livrarea produselor care din eroare figurau in stoc.
In masura in care produsele comandate nu sunt confirmate ca fiind in stocul fizic, MAGMATIK isi rezerva dreptul de a nu onora comanda. In situatia in care din acest motiv comanda este anulata de catre MAGMATIK, iar contravaloarea acesteia a fost deja achitata cu card bancar si banca emitenta a cardului CLIENTULUI a autorizat tranzactia bancara, suma va fi deblocata de catre MAGMATIK in maxim 48 de ore de la data la care MAGMATIK a comunicat CLIENTULUI anularea comenzii.


3.9. Detaliile de livrare a produselor, incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea MAGMATIK, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.


4. PRETURI SI PLATA


4.1. Preturile de pe site-ul MAGMATIK sunt exprimate in Lei, TVA inclus. Facturarea produselor achizitionate se va face exclusiv în lei.


4.2. Preturile produselor se pot modifica in timp, in functie de noile liste de preturi primite anual de la partenerii MAGMATIK. Eventualele modificari de pret nu vor afecta comanda CLIENTULUI odata ce aceasta a fost confirmata de catre echipa MAGMATIK.


4.3. In cazul in care pretul la care CLIENTUL a comandat un anumit produs este in realitate mai mic decat cel care apare pe site (datorita unor promotii temporare din magazin), CLIENTUL va fi informat despre acest aspect atunci cand MAGMATIK va procesa comanda, iar CLIENTUL va beneficia de promotie.


4.4. Plata pentru produsele comandate se face online, cu cardul, în mediul securizat de partenerii PayU, prin transfer bancar sau numerar, la primirea coletului prin Fan Courier, pentru sume ce nu depasesc 2500 de lei, sau prin transfer bancar. Pentru plata cu cardul, MAGMATIK asigura facilitatea de a utiliza 2 carduri la achitarea comenzii.
Daca alegerea CLIENTULUI este sa ridice produsul din magazinul situat in Bucuresti, Calea Dorobantilor 168, CLIENTUL va putea achita numerar sau cu card de credit/debit - Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express sau, in prealabil, prin OP.


5. LIVRARE


Comanda este procesata si livrata in termen de 24 pana la 36 de ore de la momentul confirmarii disponibilitatii, in functie de disponibilitatea produselor respective si de ora la care a fost plasata comanda. In masura in care termenul de livrare nu va putea fi respectat din motive ce tin de MAGMATIK, CLIENTULUI i se va comunica acest aspect in vederea agrearii unui termen mai lung de livrare.


Livrarea este gratuita atat in Bucuresti cat si in tara, pentru comenzi al caror pret este egal sau superior sumei de 1.000 lei. Pentru comenzi sub 1.000 lei, se percepe o taxa fixa de transport de 40 lei, indiferent de volum/greutate.


5.1. MODALITATI DE LIVRARE


Livrarile in tara se realizeaza, de regula, prin intermediul Fan Courier. In Bucuresti, livrarea se realizeaza atat prin curier, cat si prin resurse proprii.


CLIENTUL poate alege locatia unde se va face livrarea (acasa, la birou sau, in cazul unui cadou, direct la destinatarul acestuia).


La primirea coletului, CLIENTUL va verifica integritatea ambalajului si a continutului, precum si existenta facturii fiscale. Factura fiscala este inclusa in buzunarul de plastic aplicat pe pachet.


CLIENTUL va notifica in scris, in maxim 36 de ore de la primirea coletului, orice aspecte necorespunzatoare care tin de integritatea ambalajului si/sau a continutului pe biletul de livrare al agentului Fan Courier si va informa in cel mai scurt timp departamentul Relatii cu Clientii al MAGMATIK, la 0744.700.233, de luni pana vineri intre 10.00-19.00; sambata : 11.00-18.00.


5.2. MODALITATI DE PLATA PENTRU LIVRARI


Plata comenzii se face in numerar, direct la agentul Fan Courier, pentru sume ce nu depasesc 2.500 de lei sau prin transfer bancar.
In cazul acestei ultime variante, livrarea se face dupa ce echipa MAGMATIK primeste in prealabil, pe mail (contact@magmatik.ro) o copie a OP-ului CLIENTULUI.


5.3. LIVRAREA PRODUSELOR


CLIENTUL va primi produsele comandate in ambalajul original al producatorului, acestea fiind asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare.


5.4. CONDITII SPECIALE


In cazul in care CLIENTUL nu va fi gasit la adresa mentionata, la data si ora stabilite pentru livrare, compania de curierat va mai face 2 incercari de livrare fara alte taxe suplimentare. In cazul in care la toate cele 3 incercari de livrare CLIENTUL nu a fost gasit, comanda se anuleaza. In cazul in care CLIENTUL a facut plata in contul MAGMATIK pentru produsele comandate, dupa cele 3 incercari de livrare, CLIENTUL va plati o taxa suplimentara de depozitare din partea firmei de curierat.


In procesul de livrare pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa noastra sau a societatii de curierat, cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un membru al echipei de vanzari MAGMATIK va informa CLIENTUL si va comunica CLIENTULUI o noua data privind efectuarea livrarii.


6. RETURNAREA PRODUSELOR


CLIENTUL poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT, in urmatoarele situatii:

  • Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site
  • Coletele ce prezinta deteriorari severe
  • Produsele ce au fost livrate gresit


Conform art.9 alin.1 din OUG 34/2014, un consumator beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un CONTRACT la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele de returnare.


Conform Art.11 alin 4 din Legea nr.449/2003, orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.


Produsele trebuie returnate in ambalajul original, avand toate etichetele astfel cum au fost atasate la livrare si fara a prezenta urme de uzura, in termen de 30 de zile de la primirea coletului, insotite de factura primita la livrare. CLIENTUL va notifica echipa de vanzari MAGMATIK pe adresa contact@magmatik.ro.


7. VOUCHERELE CADOU

  1. Valabilitate și utilizare: Voucherul Cadou Magmatik este nominal și are o valabilitate de 6 luni de la data achiziției. Acesta poate fi folosit o singură dată pentru achiziționarea produselor din magazinul nostru.

  2. Valoare și condiții de plată: Valoarea voucherului este stabilită la momentul achiziției și poate fi de orice sumă aleasă de client. Voucherul nu poate fi preschimbat în bani și nu poate fi returnat.

  3. Neutilizare și expirare: Neprezentarea voucherului în perioada de valabilitate sau neutilizarea acestuia înainte de data expirării duc la pierderea valorii sale, fără posibilitatea de rambursare sau extindere.

  4. Deteriorare, furt sau pierdere: În cazul deteriorării, furtului sau pierderii voucherului, acesta devine invalid și valoarea conținută nu va fi rambursată sau înlocuită.

  5. Returnări și schimburi: Voucherul Cadou Magmatik nu poate fi returnat și nu poate fi folosit pentru achiziționarea altor vouchere. Nu se pot face excepții de la această regulă.

  6. Cumularea ofertelor: Voucherul nu se poate cumula cu alte oferte, promoții sau reduceri, cu excepția cazurilor în care acest lucru este specific menționat de către Magmatik.

  7. Prezentarea la casă: Pentru a putea folosi voucherul, este obligatorie prezentarea acestuia la momentul achiziției produselor din magazinul Magmatik.


8. GARANTII


8.1. Garantia comerciala a produselor MAGMATIK este de 30 zile calendaristice de la data achizitiei sau a livrarii efective a produsului.


8.2. Pentru a putea beneficia de remedierea situatiei, CLIENTUL se obliga sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

  • Sa notifice MAGMATIK in scris, prin trimiterea notificării la următoarea adresa de e-mail: contact@magmatik.ro, intentia de acordare a garantiei pentru orice produs, cat si lipsa de conformitate sau defectul reclamat.
  • Sa puna la dispozitia MAGMATIK produsul in cauza, in starea sa curenta, intr-un termen rezonabil, prin mijloace proprii sau terte-parti, stabilite de comun acord intre parti. Returnarile vor fi efectuate, iar produsele trebuie sa fie trimise la urmatoarea adresa: Calea Dorobantilor nr. 168, Bucuresti, Romania.
  • Sa se asigure ca produsul in cauza va fi pus la dispozitia MAGMATIK in aceeasi conditie ca in momentul in care a fost plasata cererea de acordare de garantie.
  • Sa faca dovada achizitiei prin documentul fiscal emis de catre MAGMATIK in original sau copie.
  • Sa puna la dispozitia MAGMATIK orice alta informatie sau document necesar solutionarii problemei.


8.3. MAGMATIK nu poate acorda garantia pentru produsul respectiv in situatia neindeplinirii cumulative a conditiilor enumerate mai sus si totodata daca:

  • In urma analizei reprezentantilor MAGMATIK, dauna a fost provocata voit sau involuntar de catre CLIENT.
  • Produsul pus la dispozitia MAGMATIK nu are toate accesoriile, atasate sau incluse la data livrarii sau achizitiei acestuia.
  • Produsul a fost alterat voit de catre CLIENT.


8.4. MAGMATIK va oferi un raspuns formal la situatia prezentata, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data primirii in garantie a produsului.


8.5. MAGMATIK ofera una dintre solutiile urmatoare, la problema de garantie prezentata, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii in garantie a produsului, in functie de specificul problemei, a stocului disponibil si a legislatiei in vigoare, insotit intotdeauna de o informare formala:

  • Remedierea partiala/totala a defectului.
  • Inlocuirea produsului cu unul identic.
  • Inlocuirea produsului cu unul similar, masura stabilita de comun acord cu CLIENTUL.
  • Rambursarea partiala/totala a contravalorii achitate de catre CLIENT pe produs, printr-o metoda stabilita de comun acord.


8.6. In cazul in care CLIENTUL nu este satisfacut de solutia prezentata de catre MAGMATIK, se poate adresa organelor competente, pe baza deciziei formale din partea MAGMATIK.


9. FRAUDA SI SPAM


9.1. MAGMATIK nu solicitã Clientilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.


9.2. CLIENTUL / UTILIZATORUL isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unor terte parti a datelor sale confidentiale.


9.3. MAGMATIK declina orice responsabilitate, in situatia in care un CLIENT ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele MAGMATIK.


9.4. CLIENTUL va informa MAGMATIK asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact disponibile.


9.5. MAGMATIK nu promoveaza SPAM-ul.


9.6. Orice CLIENT care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru stergerea acesteia.


9.7. Comunicarile realizate de catre MAGMATIK prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.


10. LIMITAREA RESPONSABILITATII COMERCIANTULUI


10.1. MAGMATIK nu poate fi tinuta responsabila in fata niciunei persoane fizice sau juridice care foloseste sau se bazeaza pe CONTINUT.


10.2. MAGMATIK nu poate fi tinuta responsabila pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu etc.) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip CONTINUT prezentata sau nu pe site, sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea CONTINUTULUI care pot conduce la orice fel de pierderi.

Imaginea produselor comercializate pe site este cu titlu de prezentare. Nu constituie o obligatie contractuala pentru MAGMATIK caracteristicile produselor care nu rezulta din informatiile din descrierea acestora.


10.3. In cazul in care un CLIENT considera ca un CONTINUT violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze MAGMATIK prin e-mail, astfel incat MAGMATIK sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.


10.4. MAGMATIK nu garanteaza CLIENTULUI acces pe site sau la SERVICIU si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral CONTINUTUL, de a reproduce partial sau integral CONTINUTUL, de a copia, sau de a exploata orice CONTINUT in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice CONTINUT asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al MAGMATIK.


10.5. MAGMATIK nu raspunde de CONTINUTUL, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din CONTINUT, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta integral proprietarii acestora.


10.6. MAGMATIK este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al CONTINUTULUI transmis catre UTILIZATOR sau CLIENT, prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), prin intermediul site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al MAGMATIK, atunci cand aceasta utilizare a CONTINUTULUI poate sau produce pagube de orice natura de partea UTILIZATORULUI, CLIENTULUI si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de CONTINUT.


10.7. MAGMATIK nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
a) SERVICIUL va fi potrivit cerintelor CLIENTULUI.
b) SERVICIUL va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel.
c) Produsele/serviciile obtinute gratis sau contracost prin intermediul SERVICIULUI vor corespunde cerintelor sau asteptarilor CLIENTULUI.
d) Operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nicio forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora, rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie/legatura/tranzactie/colaborare etc. care pot aparea intre CLIENT sau UTILIZATOR si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.
e) Orice disputa cu privire la un CONTRACT, care nu poate fi solutionat de catre CLIENT cu un reprezentant MAGMATIK prin metoda de contact aleasa si pentru care MAGMATIK nu a oferit o decizie formala, va fi indreptata de catre CLIENT pentru conciliere interna la adresa de e-mail: contact@magmatik.ro.


11. FORTA MAJORA SI CAZUL FORTUIT


11.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unui CONTRACT incheiat conform prezentului regulament, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia dintre obligatiile care ii incumba in baza CONTRACTULUI, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.


11.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.


11.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.


11.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui CONTRACT fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.


11.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului.


12. LITIGII


12.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc. siteurilor si/sau al oricarui CONTINUT trimis de catre MAGMATIK CLIENTULUI prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), acesta se declara de acord cu prezentele "Termeni si Conditii".


12.2. Orice disputa cu referire la prezentele "Termeni si Conditii" care ar putea sa apara intre UTILIZATOR/CLIENT si MAGMATIK se va rezolva pe cale amiabila.


12.3. MAGMATIK nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea "Termenilor si conditiilor".


12.4. Orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre UTILIZATOR si MAGMATIK sau partenerii sai se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.


12.5. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.


12.6. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.


13. DISPOZITII FINALE


13.1. MAGMATIK isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta site-ul si/sau orice CONTINUT, fara notificare prealabila a CLIENTULUI.


13.2. MAGMATIK nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.


13.3. MAGMATIK isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare. Exceptie fac paginile in care sunt prezentate firmele partenere sau ofertele acestora si unde nu vor fi introduse bannere de natura concurentiala.